Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 5 oktober 2010

Produktiv kväll

Har känt mig helt seg hela dagen men så fort maken klev innanför dörren blev jag plötsligen väldigt produktiv.
Mellan 19.30 till 21.30 hann jag:
  • Kolla upp barnvagnsbion i morgon och via sms bestämma träff med Skrotmamman ( och hon lyckades på sin sida få med 2 mammor till)
  • Göra i ordning en flaska till sonen
  • Byta kläder och blöja på sonen
  • Gå en halvtimmes promenad ( passade på att gå via centrum för att köpa biogodis till i morgon - Nötter!)
  • Hängde tvätten
  • Plockade ur diskmaskinen
  • Plockade in i diskmaskinen
  • Umgicks lite så där "mitt i allt" med maken och barnen.
  • Fick dottern att somna

Men jag har inte hunnit läsa Aftonbladet idag... Fick för mig att köpa den på dagen när jag var på dagspromenaden... Nu kommer jag ihåg varför jag inte köper den längre.
Jag har ju inte ro att sitta och läsa den!
Jag har till och med slutat läsa nyheterna på nätet nuförtiden.

Vi fick en ny regering idag, har jag lyckats snappa upp.
Och gruvarbetarna är snart på väg upp, men de har de ju sagt ett tag stackars män!
H&M öppnar i Paris.
Jan Guillou är grinig över något igen, undrar om det har att göra med att han egentligen vill ha nobelpriset i litteratur själv...
Daniel Craig är i Sverige....Hur bjuder man hem honom då? :-)
Och tydligen var det både House och Desperate Housewifes idag...Miss...

Men se där..lite koll har jag ju!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig