Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 6 oktober 2010

Lite tidigt



Sonen kämpade sig upp till sittandes utan stöd idag när jag hade lutat honom bekvämt mot biostolen.
Sen tog han tag i sin dräggellapp och drog i den. Jättearg blev han då för att han började "falla" framåt. Här har vi någon som har lite bråttom i utvecklingen verkar det som (fyra månader om två veckor) !

Jag, Skrotmamman och två av hennes vänninor var på barnvagnsbio på söder idag.
Eat, Love, Pray
Vilken bra film! Men vill nog se den en gång till utan barnskrik och så i närheten.
Julia Roberts var super som vanligt. Maken var så avundsjuk i morse för att jag skulle se den här filmen.
Han har en liten "crush" på Julia Roberts min lilla gubbe :-)

Förstår inte hur en dag kan försvinna så snabbt!
Började dagen med att sova till 8..det händer liksom aldrig..sen i väg med dottern till dagis. Hem för att tvätta håret och göra i ordning sonen och så iväg för att möta upp Skrotmamman vid tunnelbanan.
Vi möttes 9.40 och när vi återigen klev av tunnelbanan här hemma så var klockan 14.50....

Nä nu ska det lagas mat!

1 kommentarer:

Skrotmamman sa...

Kan helt klart tänka mig att se den igen! Mycket bra film, och håller med om att dagen försvann.... likaså mitt blodsocker pga avsaknad av ordentlig lunch. :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig