Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 14 oktober 2010

Gillat och snott

BloggsjukanNedan följer 4 sjuka saker som sker när man bloggar.

1. Vart man än går, har man kameran i högsta hugg. Om det så händer en olycka så ska man ta foto för att ha till bloggen. Sitter man och käkar, fram med kameran. Ser man en struts på stan, fram med kameran. Typ så.

2. Man går på stan och kommer genast på ett jättebra blogginlägg. - Attans, nu måste jag komma ihåg den tills jag kommer hem, tänker man. Går hela vägen hem och funderar ut ett perfekt sätt att formulera detta i bloggen. Sjukt!

3. Om folk frågar vad du gör på dagarna så svarar du snällt; bloggar! Människor i din omgivning tycks inte alls ha någon aning om hur mycket tid det tar att blogga?! Det är ju för fasiken som ett heltidsjobb!

4. Du gör allt för att få till dig lite extra besökare. Om det så handlar om ynka 2 extra bloggläsare så skulle du kunna bestiga Mount Everest för att de skulle läsa din blogg varje dag. True!


Ettan stämmer ibland, men vänta bara tills jag får min nya telefon...
Tvåan är ack så sann...
Trean kanske inte riktigt stämmer på mig än då...
Fyran då...nä sååå desperat är jag inte, men när jag häromdagen hade typ 600 besökare så gick jag på moooooln!

3 kommentarer:

Maria sa...

Haha! Ettan och tvåan stämmer in på mig med! Mest tvåan! :-D

Linda w L2K sa...

stjäl denna!!! Såååå rolig!!!

Tova sa...

HAHAH! Vilket klockrent inlägg ;) skrev faktiskt själv ett inlägg för ett tag sen som handlade om hur mina BRA bloggidéer jämt bara kommer när jag är ute och promenerar, och aldrig hemma, hehe...

Skoj att du också friskis-jympar :D fast som sagt, det blir ju inte aalltid att man lyckas komma iväg ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig