Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 15 oktober 2010

Gåshud

De talar om miljonvinster och folks reaktioner när de får SAMTALET från Svenska Spel om sin vinst.
Hur mycket behöver man vinna för att få en ordentlig förändring i sitt liv?
En del kanske inte behöver vinna så mycket för att få en nystart. Då blir man extra glad att någon som Rose-Marie Karlsson vinner det där extra.

Anledningen till detta ämne på Nyhetsmorgon är att Svenska Spel fyller 30 år! Grattis grattis till dem och grattis till de ca 320 personer om året som vinner 1 miljon eller mer..
Hajar du?! Nästan en om dagen, året runt som vinner så mycket!
Jag känner ingen som vunnit så mycket, gör du?

Mitt i deras samtal på tv:n så plingar det till i min dator och jag har fått ett mail från Telia....
Hej! Din order har lämnat Telias lager och är på väg till dig. Ditt kollinummer är XXX xxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Lycka till önskar Telia
Och då fick jag nog en liten minireaktion på hur jag skulle reagera om jag vann 1 miljon.
Hoppade upp ur soffan, hurrade och fick lite gåshud!
Tur att sonen inte vaknade som ligger här bredvid mig i soffan.

Vad tror ni jag har beställt?
Det skulle ta 5-6 veckor att få.... Det tog 2!!

Sökte efter en bild som skulle definiera glädje...och så hittade jag detta. <-- Klicka
Allas våran Petra och Willvin finns ööööverallt!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig