Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 14 oktober 2014

En konstig önskan.

Jag som egentligen inte alls tycker om vintern känner nu att jag (nästan) tycker att det är dags för lite kallare väder.
Men bara så jag kan börja använda mina nya vinterstövlar!

Det var inte meningen att köpa dem egentligen men de liksom ropade på mig när vi var och köpte vinterskor till dottern.
Eftersom man får ett par skor på köper vid köp av 3 par på Skopunkten så kunde jag inte låta bli.

Kanske får köpa mig ett par kängor också, man behöver ett komplement till "vardagsvinterskorna", eller hur?




0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig