Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 23 april 2014

Varför händer allt samtidigt?

I helgen skall jag åka iväg som VIP-bloggare till Krakel och Spektakelmässan i Halmstad och det ska verkligen bli jättekul.

Samtidigt som detta har varit bestämt bra länge så började det för någon vecka sedan att ramla in inbjudningar (det där går verkligen i stora vågor för mig) till än det ena än det andra roliga eventet...och alla ska ske denna helg, i Stockholm då såklart....
Dumt ja, men jag blir så "besviken" när detta händer då det är en så bra kontaktyta för att träffa fler eventuella samarbetspartners för framtida tävlingar i bloggen, få se nya spännande produkter och så gillar jag verkligen den sociala kontakten med alla de bloggare som jag lärt känna under mina år som bloggare och det roliga i att träffa nya människor.

Då känns det så fånigt att bli "besviken" på sådant då jag ju faktiskt missar dessa event för att jag redan ska iväg på ett spännande event där jag kommer få möjligheten att göra alla dessa saker och kommer ha riktigt kul.

Lägg därtill att dottern denna helg är bjuden på kalas och att jag missar detta. Också fånigt eftersom hon ändå helst vill bli lämnad på kalasen nuförtiden. (Vem vill ha sin morsa med liksom...)
Förra gången jag var borta över en helg, när jag var i London i vintras, så var hon också på kalas.
JAG gillar ju att hänga kvar på kalasen och umgås med andra föräldrar som stannar på kalaset...
Aningen social? Hmm ja, men det är också ett sätt att lära känna föräldrarna till de barn som dottern umgås med och eventuellt vill gå hem och leka hos och så vidare.

Det är dock tur att dottern klarar av och vill vara kvar själv på kalasen och att hon nu är i en ålder då det är accepterat/normalt att föräldrarna inte stannar kvar.
Eftersom maken är hemma själv med barnen i helgen och sonen inte är bjuden på kalaset så hade det ju blivit märkligt om han varit tvungen att vara kvar på kalaset och då ha ett objudet småsyskon med sig om man säger så.

Bra saker som händer samtidigt är att jag vunnit ett flak med dryck från Celsius i en Instagramtävling (@ytterligare om någon vill hitta mitt instagram) OCH ett presentkort på 500:- att handla för i Solna Centrum i en tävling hos Underbara Ungar!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig