Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 29 april 2014

Bara betydelsefulla smycken.

Jag är en person som inte så ofta bär smycken. Bär jag någon gång smycken så är det för det mesta smycken som är betydelsefulla för mig, som bär mer mening än att jag tycker de är vackra.
Ja, jag skulle med stolthet även kunna bära smycken som jag kanske tycker är mindre vackra just för att de betyder något för mig.

På mässan i helgen så stod jag ett bra tag i Vackert Uddas
fina monter, pratade, beundrade och fällde faktiskt en tår när vi diskuterade hur hon bäst skulle tillverka det smycke som jag såg framför mig.


Detta söta smycke med ett tillägg med vår ängels namn är vad jag kommer beställa från henne.

Och, för att förtydliga, jag kommer betala för smycket. Detta är ett sådant inlägg som jag brukar göra i bloggen, av ärlig uppskattning och inget jag är sponsrad för.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig