Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 30 mars 2014

A Happy Blue Day.




Morgonen började bra idag då barnen väckte mig i lagom tid för att gå upp, äta lite och göra mig i ordning för en tur till gymmet.

På väg från gymmet provade jag en av de Gainomax-drycker som jag fick på Blogger Boot Camp. Denna hade vaniljsmak och var väldigt lättdrucken och precis lagom påfyllning efter ett svettigt pass.

Maken tog sedan dottern med sig och skjutsade bonussonen till flygplatsen och de for sedan vidare till maken jobb så jag och sonen har fått en mysig dag tillsammans.
Lugnt och skönt, utan syskonbråk.

När vi tog en liten "äventyrspromenad" så blev sonen så glad när han upptäckte att nagellacket, som vi målade hans naglar med tidigare under dagen, hade nästan samma färg som de blå blommorna som pryder gräsmattorna runt om i vårt område.

Vilken underbar dag det varit!

1 kommentarer:

Morhanna sa...

Sv: Ja men visst är det härligt med fräknar. Gillar dom inte helt på mig själv men på dotra är det ju så himla fint :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig