Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 14 januari 2014

Ett sånt härligt drag! - Musiktips

Lyssnar ofta på P3 på jobbet och så plötsligt spelade de en låt som på någon sätt gick direkt in i hjärtat, hjärnan, ja hela kroppen!

Blasterjaxx´s låt Faith (länken leder till 3 minuters radiomixen, men det finns dubbelt så långa versioner för ökad njutning haha)

Jag drog upp volymen rejält i hörlurarna (riktigt bra lurar för att vara arbetslurar) och kunde med nöd och näppe sitta kvar på stolen.
Det var tur att jag inte stod upp och jobbade just då för då hade jag banne mig börjat dansa runt, så långt sladden räcker iallafall.

När den spelats klart på radion så letade jag genast upp den igen och lyssnade igenom den 2 gånger till och sedan började jag lyssna på deras andra låtar....
En ny favorit helt klart.

Vilken faslig lust att gå ut och dansa jag fick.... Detta får följa med till gymmet ikväll!

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Åh tack för musiktipset, perfekt träningslåt ju :) Kram vännen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig