Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 16 december 2013

Tisdag = Träningsdag = Dilemma

Förmodligen har dottern stenkoll på att julafton i år är på en tisdag och att jag brukar träna på tisdagar verkar hon också ha koll på så... ikväll kom frågan som ställdes med ett stort frågetecken efter.
Hon frågade mig om jag kommer träna på julafton.
Ungefär som att hon egentligen ville säga "Du kommer väl inte träna på JULAFTON, eller hur?!"....

Men jo, det har jag ju faktiskt tänkt. Kan faktiskt vara skönt att ge sig av en stund efter julaftonsmorgonsmyset för att träna lite och sedan gör vi oss i ordning för avfärd mot svägerskan för resten av firandet.

Vad maken tänkte, när dottern ställde sin roliga fråga, vet jag inte riktigt för jag såg inte hans min (han stod i dörren in till barnens rum, bakom ryggen på mig)....

Är det konstigt att följa sina rutiner och få till lite träning även om det är julafton?
Ska bli kul att se om jag är den enda på gymmet.


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig