Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 26 september 2013

Tidig träning och allmän förvirring.

Känner mig så fasligt pigg! Så där så man bara undrar när det plötsligt ska ta slut...

Jag gick upp lite tidigare i morse och begav mig iväg till gymmet, innan någon vaknat där hemma, och kom hem igen en timme senare precis när barnen vaknade. Maken var redan uppe.

Det var så skönt att inte vara morgontrött när man skulle ordna med frukost och tandborstning osv. Allt gick så mycket smidigare!
Är jag gladare på morgonen så blir ju barnen det också (för det mesta).

Nu till den allmänna förvirringen.
I kväll ska jag på Bokklubbsmiddag och jag har varit taggad inför den men någonstans i småbarnsföräldrakaoset/jobbstressen så fick jag igår för mig att det var nästa veckas Bloggmiddag som jag skulle till. Så jag började packa ur helgens enorma väska (ja urpackning är inte lika rolig som ipackning) för att ta med mig den eftersom det har hintats om enorma goodiebags och vinster!

Jag dividerade fram och tillbaka med maken om vilken väska som var bäst och hur jag skulle göra på morgonen eftersom jag skulle till gymmet innan jobbet.
Det bestämdes att jag skulle hämta den tomma väskan efter gymtimmen och sedan dra med mig den till jobbet.

MEN när hjärnan fick lite extra energi av träningen så insåg jag, mitt under armhävningarna, att jag inte alls ska ha väskan med mig idag eftersom det är fel middag....
Tur jag kom på det så jag slapp ha väskan ståendes på jobbet hela veckan!

Hur som helst, jag ser fram emot kvällens Bokklubbsmiddag på restaurang Stekpannan. Det är alltid så kul att träffa mina fellow bokmalar och det ska bli riktigt intressant att höra vad de andra tyckte om boken "En man som heter Ove".





1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Hahahahahahahaha!!!!!! Dagens bästa!!!

Och jag hade också velat komma med ikväll... Men handboll och jobb sätter stopp för det tyvärr! Hälsa att jag älskade boken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig