Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 5 juni 2013

Vad ensamt det kändes.

 
Det har varit så tomt på jobbet den här veckan. Inte bara arbetsstyrkan i min korridor som är desimerad utan hela huset verkar ha gått på semester.
 
Det blev en ensam fika idag på morgonen. Men ibland kan ensamheten vara väldigt rogivande.
 
 

1 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

haha ja ibland är det het underbart!! ;)

sv:hahaha jag tyckte också det var något av det dummaste att erbjuda klippning!! Det är ju för fan inte det som är problemet!! Ja det kan man undra. Fan vad du är vettig. Folk verkar ju inte förstå min poäng när jag tycker det är hemskt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig