Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 1 februari 2013

Igår var det rekord. Idag är det flow!

Jag lyckades få oss hemifrån, ha en bra lämning på dagis (barnen går i två olika hus), ta mig till bussen och slå mig ner i ett säte på bussen - på bara 20 minuter!
Igår kallade jag det rekord.

Det är något som i vanliga (kaosiga) fall tar typ 40 minuter och då har vi vanligen kommit iväg hemifrån ca 10 minuter efter den tänkta tiden.
Ni förstår ju att det inte riktigt går ihop.

När vi lyckades med samma, ostressade, bedrift idag så känner jag att vi är inne i ett flow.
Himla typiskt då, att det är fredag och helgen förmodligen bryter detta flow.
Nu vet jag, och barnen, att allt blir mycket bättre med denna typ av flyt så jag hoppas att vi kan få till det nästa vecka med.

Annars då? Gräsänka sedan onsdag med makens hemkomst på lördag gör att sådana här dagar med lugna morgnar (OCH lugna hämtningar, kvällar) verkligen behövs.

I kväll går jag till posten och hämtar ut min underbara födelsedagspresent från Tirapunji! Bättre än så här kan nog inte dagen bli.

Känner mig pigg och glad!

3 kommentarer:

Tommy sa...

Sv: Det var super gott, lite ovanligt smak, men jag gillade det :)

Tack så mycket :)

♥ Sojka ♥ sa...

sv: Ja det är så jäkla pinsamt av dem! Det är verkligen att göra bort sig! Ja förstår att man får den lusten. :)

Fröken M sa...

I KARLSTAD !!
Ska jag sätta på kaffe och plocka fram biskvierna ? ;)

Ha en skön dag nu, och var gärna med och tävla om smoothie mixern
- den är perfekt att snabbt göra goda och nyttiga mellanmål i :)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig