Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 18 oktober 2012

Ont, det gör ont.....

Mitt öga alltså. Fy vad det kliar och svider. Om jag får för mig att klia tillbaka så att säga så gör det riktigt ont. Ögoninflammation, så uppfriskande.
Nu har jag precis droppat i lite ögondroppar i ögat så jag kan ha det öppet en stund och befinna mig här framför datorn.
Det är verkligen ansträngande för ögat att jobba framför skärmen känner jag.

Febern håller jag i schack med Alvedon.....Ja sånt dök upp igår också.

Nu har vi varit sjuka i omgångar här hemma under hela oktober så det får ge sig nu. NOG!

Jag MÅSTE må bättre i morgon och till helgen! Jag vill, jag vill, jag vill!!

Bild från MedicineNet




0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig