Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 26 oktober 2012

Att lysa upp vardagen.

Nu när vi har en uteplats utanför vår bostad så vill vi såklart lysa upp den lite i höst och vintermörkret. Vi har kikat runt lite i olika större butiker men ibland är utbudet för stort eller så är det svårt att informera sig om vad det är för sorts lampor, elåtgång osv.
Det största problemet är dock hur den ska se ut....

I och med ett uppdrag från Blogvertiser så fick jag tips om en butik med ledlampor och där hittade jag förutom ett stort utbud av alla möjliga sorters lampor, strålkastare, spotlights osv, även utelampor.
Så nu har jag suttit och tittat på deras alla utelampor och längtat ordentligt efter att faktiskt införskaffa den där fasadlampan som vi vill ha. Ja, mina fantasier har till och med snurrat vidare i funderingar på att, istället för fasadlampa, köpa markspotlights och fälla in dem i altangolvet eller vid kanten altanen....Fast nu hyr vi ju faktiskt bostaden och hyresvärden kanske inte är så förtjust i att man börjar såga i altanen...

Vad tycker ni? En "klassisk" eller en lite mer "spejsad"?


Att inte köpa LED är att blunda för ett koncept som gynnar alla.
Miljövänligt minskar den energiförbrukningen med 90% jämfört med en vanlig traditionell glödlampa men bibehåller samma ljusstyrka om inte bättre.
Oftast är kostnaden för en ledlampa intjänad efter mindre än 1 år och under resterande livslängd sparar du tusentals kronor i energikostnader.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig