Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 23 augusti 2012

Skitväder och mensvärk.

Igår började det spöregna i samma sekund som jag hade stängt av datorn för att gå hem från jobbet men då hade jag iallafall ett paraply att ta så det "gjorde inte så mycket". Inte hade jag varken mens eller mensvärk heller.
Idag har jag mensvärk, skor av tyg och det började regna först då jag gått halva vägen från jobbet till bussen.....Tripple failure!

Maken hämtar barnen idag men orkar jag göra något annat för det? Nej just det. Känner mer för att åka hem, ta ännu mer Alvedon och dra ett täcke över huvudet.
Så då gör jag väl det.





1 kommentarer:

Anonym sa...

vet hur du känner och mensvärk är Blä - förstör en hel helg om man har otur. Ett litet tips som nu har hjälpt mig förrutom varmvetekudde och träning är en knapp jag sätter i trosan Mn8. Helt otrolig tar nästan all mensvärk. tack för en mysig blogg /Bettan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig