Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 16 augusti 2012

Nu rymmer jag snart!

När man känner för att kliva upp mitt i natten, packa en väska och bara rymma hemifrån....då är det liksom nog va?

En gång i timmen blev jag väckt i natt! Totalt orimliga krav ställdes på mig och det fanns inget jag kunde säga eller göra för att få eländet att sluta. Jag känner mig slut, misshandlad och nästintill knäckt.

Kan man anmäla sådant här någonstans?!

Snälla, rara, söta son!
Sluta terrorisera mig på nätterna!
Det ÄR skönare att sova hela nätterna, jag lovar, prova så får du se.....





5 kommentarer:

Susan sa...

Usch..det är sååå jobbigt då man inte får sova på nätterna. Jag har lika samma med min dotter...hon är innne i en vakna knas period på nätterna...gah...man är som en zombie.

Kramar

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Det är en del av föräldraskapet och går över... när de flyttar hemifrån typ :-)

britta bloggar sa...

åh fy stackare! såna nätter är inte att leka med alltså...

♥ Sojka ♥ sa...

Lycka till med den nya inskolningen! :) Det kommer säkert gå bra och jag hoppas verkligen det går bra!

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Snart är de 15 år och vill sova hela dagarna.. tro mig älskade vän, det går fort att komma till den åldern oxå...
Sänder dig många styrkekramar från hela mitt hjärta <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig