Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 22 augusti 2012

Nej, min son, det är inte jordgubbar!

Igår fick jag hem ett nytt paket tamponger från Tampons for free, denna gång sponsras de återigen av Chartis som har en kvinnlig cancerförsäkring. Klickar ni på bilden här nedanför så kommer ni till deras erjudande:



När jag packade upp tampongkartongen ur försändelsen så stod min son bredvid mig.
Hans omedelbara reaktion var "Ubbubbar!!" (jordgubbar) och han trodde inte alls på mig när jag sa att det inte var jordgubbar i den lilla asken.
Jag fick öppna och visa honom de 8 tampongerna och när han då frågar vad det är för något så sa jag bara:
Det är tamponger, som mamma behöver ibland....
Mer än så tänker jag inte förklara för min 2-åriga son helt enkelt.

Som ni ser på bilden så tänkte han ändå sno till sig asken när jag fotograferade den.


1 kommentarer:

Julia sa...

På vårt Ica maxi fanns nötcremen på sylthyllan, jag var tvungen att fråga efter den för jag kunde inte hitta den.

Tack för det inlägget, jag är dig evigt tacksam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig