Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 11 augusti 2012

Man kan summera det så här:

Jag är fortfarande "jetlaggad" efter semestern och har väldigt svårt att somna på kvällen, fast jag är trött, och jag behöver definitivt sova längre än till klockan 6 på morgonen.

Barnen däremot var väldigt snabba på att ställa om sig. Redan igår började de vakna av sig själva klockan 6 och är pigga.
Att det är helg idag med fritt fram att sova hur länge som helst, sådant bryr de sig inte om...

Vilken tur att jag har en make som sagt att han kan ta barnen på morgonen idag så jag får sova lite längre (fast han var minst lika sliten som jag igår kväll). Så nu återgår jag till min säng och sover vidare.

Over and out!


3 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Skönt med sovmorgon.

Linda w L2K sa...

Här ställde barnen också om sig snabbt. Trodde det skulle vara mycket svårare. Dock fick jag ingen sovmorgon då maken jobbar...

Läste om dagis. Vad härligt det låter!!!

Ötjejen sa...

Underbart med sovmorgon! Nu är det inte långt kvar tills vi ses!! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig