Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 17 augusti 2012

Liten andningspaus.

I natt sover jag över hos svärmor för att få mig en hel natts sömn.

Maken kom med förslaget igår och jag nappade, fast inte utan en viss betänketid.
Jag vet egentligen inte riktigt varför jag tvekade. Kanske för att man egentligen sover bäst i sin egen säng, kanske för att man inte tänker riktigt "rakt" när man är trött och definitivt för att jag vet att jag saknar barnen så mycket när jag inte sover med/nära dem.

Men i morse packade jag en liten övernattningsväska (min älskade Willvin Magnipack) och nu är jag på väg in till stan för att först träffa min ena svägerska.

Vi har varit lika förtjusta i Hungerspelen-trilogin så vi har länge tänkt att tillsammans se den första filmen innan den slutar gå på bio.
Jag tror den gör sig bäst på en väldigt stor skärm om man säger så.
Idag ska vi alltså se den innan vi far till svärmor och SOVER.





1 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Sova är fantastiskt underskattat! :) Sov gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig