Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 30 augusti 2012

En påse med enorma mängder nyttigt!

 
Förutom en massa skratt och samtal så fick jag även en enorm goodiebag på Mammabloggkryssningen i helgen.
Jag känner att jag först och främst vill tacka kvinnorna bakom kryssningen för deras enorma engagemang som lyckades få ihop en genomgående bra och välorganiserad kryssning och kämpat ihop denna goodiebag för oss mammor!

TACK!!

 
Sedan känner jag att jag vill ge credit till alla sponsorerna också. Detta tar jag hjälp av Johannas färdiga lista med tillägg från mig:
 
Fotograf: Karina Ljungdahl

  • Oscarclothilde sponsrade med vackra brevpressar i glas med olika motiv till goodiebagsen.
  • Bigsmallcompany sponsrade med de fina glasflaskor (650ml) från Life factory, nappar från Natursutten & nedspolningsbara våtservetter från Jackson reece, allt till goodiebagsen.
  • Colgate sponsrade med nyheterna från Softlan, sköljmedel i olika underbara dofter, till allas goodiebags.
  • Garant sponsrade med en tacosås och en burk med Salsa roja till allas goodiebags.
  • Topmodeldrinks sponsrade med topmodeldricka till allas goodiebags och 2 plattor till två vinnare. Ulrika vann den ena (länk någon?) och Tina från Familjen Annorlunda vann den andra.
  • Amanda EgilsonBy hand and heart sponsrade med fina armband med läderrem och ett litet hjärthänge till allas goodiebags och dessutom ett presentkort på 1500kr i vinst. Den vinsten vann en annan Ulrika (länk någon?)
  • Vitamin Well sponsrade med deras Steviadrycker i olika smaker till goodiebagsen.
  • Panduro sponsrade med ett smyckeskit där du skapar ett eget fint armband, till allas goodiebags, dessutom 3st Starkit Barnlera i vinster. Dessa vanns av  Marie Andersson, Rebecca Cecilia och Jessica Eriksson. (Någon läsare som har länk till dem?)
  • Kylskåpspoesi sponsrade med de otroligt underhållande spelet Mammasnack till allas goodiebags.
  • Vanish sponsrade med den rosa OCH den vita Vanishburken i allas goodiebags, dessutom FEM stycken Vanish Rescue Kit-väska i vinster. Dessa kit vanns av  Eva Silverlantz, Josephine Granholm, Linda Wahlström, Madelein Larsson Wollnik, Martina Ljungmark.
  • The Buppa Brand sponsrade med 4 fina åkpåsar till vinster som vanns av Ewa Svedmarker Fd Wikström, Elin Rossinen Eklind, Anna Wahlström, Sarianne !
  • Tupperware sponsrade med en liten salladsbehållare till allas goodiebags, dessutom var dom med som utställare på båten och höll där i en tävling för gästerna som vanns av ....? Får återkomma om den :-)
  • Abooh sponsrade med Bugslock som håller myggen borta och Vapur vattenflaska, med karbinhake och som går att rulla ihop när den är tom, till allas goodiebags.
  • Bodystore sponsrade med Eko barnhudolja (Urtekram) i allas goodiebags och 10 Babyfoot till vinster.Varav jag vann en men den gav jag till min vän Linda då vi precis innan diskuterat detta i hytten. De andra vinnarna var Hannah, Petra, Emelie, Ida, Sandra, Julia, Sofie, Marie-Louise och Stephany!
  • Babyshop sponsrade med en klädmärkpenna i allas goodiebags.
  • Kavat sponsrade med en liten barnbok. Den barnboken fanns inte i min goodiebag men man kan inte räkna med att allt ska bli rätt med alla dessa saker i varje bag haha
  • Lifestone sponsrade med presentkort på 1500kr i vinst. Den vanns av Carola .
  • SB12 sponsrade med SB12 Boost i allas goodiebags.
  • Fyndiq sponsrade med presentkort på 149kr till allas goodiebags och ett presentkort på 1000kr till vinst. Som vanns av Mia  (länk någon?).
  • Midsona sponsrade med Friggs te och blutsaft till allas goodiebags.
  • Weleda sponsrade med ögonkräm till allas goodiebags. Hmm den fanns inte heller i min påse :-(
  • Loppi sponsrade med Loppis “Dagispåse”, men som nu kommer heta “Loppipåsen – Förskola”
  • Flux sponsrade med munskölj i allas goodiebags.
  • Solentro sponsrade med presentkort på 250kr till allas goodiebags och ett presentlkort på 1000kr till vinst som vanns av Cattiz
  • Careb sponsrade med nappflaskan Tommee Tippee till allas goodiebags.
  • Barnmatsburken sponsrade med 3 set av barnmatsburken i vinster. Dessa vann Michaela,  Mikaela och Zandra!
  • Rapunzel sponsrade med blandade skönhetsprodukter till allas goodiebags.
  • Namnband sponsrade med rabattkod på antingen 50 st vävda namnband i polyester att sy på eller 60 st stryka-på namnlappar till allas goodiebags. Jippie!!
  • ByHolst sponsrade med superfina rosa allvädersstövlar med ull och pälsmuddar i vinst. Den lyckliga vinnaren här var Mammamin, för vilka underbara stövlar det var!! Jag som behöver ett par nya...
  • Salkert Airbrush sponsrade med en canvastavla airbrushad efter eget valt motiv i vinst som Mirka från Familjen Annorlunda vann.
  • Salkert Design sponsrade med hemsidedesign .
 
 
 
 

Passa på att utnyttja erbjudandet nedan från bigsmallshop.com
20% på alla deras produkter till den 2 september!


1 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig