Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 25 juni 2012

Längtan till augusti....

Visst längtar jag efter hela sommaren och framförallt semestern tillsammans med maken och barnen men jag längtar också väldigt efter detta års Mammabloggkryssning som går av stapeln helgen 25-26 augusti på Birka Paradis.
Jag åkte förra året och hade, trots att vi var 4 väldigt trötta mammor som delade hytt, väldigt roligt.

Vår förhoppning är att vi detta år kommer vara liiite mer utvilade och kan festa och mingla långt mer än då!

Bokningen är öppen till den 25 juni och det finns ett bokningstak på 200 kryssningssugna mammor så tveka inte, häng med du också!



Passa på att följa Mammabloggkryssningen på Facebook också!

3 kommentarer:

Amanda sa...

Jag är riktigt sugen på att åka jag med! Försöker undersöka om det är möjligt bara. Hoppas!

Tjejmorsan sa...

Jag är så glad att jag bokade mig med :) Ska bli så kul att träffas alla igen :) Ja nästan alla då för jag vet ju många som inte kommer med :)
Kram

Sarianne sa...

Kul att kika runt lite bland alla som ska med på kryssningen, jag åker för första gången :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig