Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 6 juni 2012

Härliga nationaldag!

När jag vaknade på morgonen och insåg att maken skulle åka till sitt jobb och att det dessutom var tråkigt väder så var det som om jag bara blev sååå trött och ville gå och lägga mig igen. Det tyckte ungarna var en usel ide så istället väntar vi nu på att det ska bli dags att åka till Skärholmensgård för att delta i Nationaldagsfirandet där.

Förhoppningsvis kan vi åka en sväng till Skärholmen också för att köpa mig två par byxor.
Bara byxor...inga toppar....bara byxor....inga toppar....bara byxor.....
Så nu har jag försökt pränta in det i minnet så får vi se vad jag kommer hem med. Om något. Allt hänger ju på om barnen känner för att låta mig prova byxor.




Förresten! Varför tävlar ni inte. Stor vinstchans just nu kan man ju lugnt säga..... Se högst upp i högerkolumnen för länk till tävlingen!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig