Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 28 april 2012

Festlig dag nr 2.

Var ute med kollegorna igår och hade så fasligt roligt så det blev en aning senare än jag tänkt.
Somnade väl vid halv 3 och väcktes igen kl 5:30. Därefter blev det mest gos och lite slummer till kl. 8:30 eller så då jag klev upp.

Efter en lugn morgon, med aningens träningsvärk efter att ha dansat i princip nonstop i 2,5-3 timmar igår, så började jag göra mig i ordning för dagens festligheter: Bloggmingel 2012!

Det ska bli så kul att träffa alla man lärt känna i bloggosfären igen, Anna, Sandra, Madelein, Julia, Sofie, Johanna, Fnulan mfl mfl!


8 kommentarer:

Madelein sa...

Strålande med länklista!

jessica sa...

Hoppas rösten är tillbaka=)

Fnulan sa...

Underbara Martina!! Du är fin!

♥ Sojka ♥ sa...

Hej! Vad kul det var att få snacka med dig lite mer denna gången! Du är så go och rara att man vill träffa dig mer och mer. :)

Skulle du kunna ändra min länkadress bara. Jag bloggar ju inte på finest.se/sojkasframtid utan på www.sojkasframtid.se så skulle jag bli jätte glad!

Bamsekramen till dig!

Marie-Louise sa...

Vad roligt det vara att träffas igen.
Nu har jag försökt skriva om "frukostmarodörerna" ;)
Kram vännen

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Givetvis så tog det alldeles för lång tid innan jag uppfattade vem du var... så när jag lagom till natten insåg vem det var som var Martina - ja då hittade jag dig inte. Inte heller på frukosten såg jag dig..

Men nu har jag spionerat på dig i smyg och insett vem du är - så nästa gång vi ses så hoppas jag att vi får chansen att prata :)

Solan sa...

Ojoj va vi så många.
Svårt att tro.

Nina sa...

Hejhej!
Fick du bort glittret tillslut? Var mig du träffa inne på toan =)

krams

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig