Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 28 mars 2012

Ovanligt fickinnehåll och inga hål!





Detta är vad man kan hitta i fickan när man är på väg till tandläkaren.
Vad sjutton är det här, tänkte jag när jag körde ner handen i jackfickan och sedan såg jag att det var det som dottern rensat ur sin höst/vår-jacka häromdagen när hon använde den för första gången i år.

Höstens skörd av ekollon och kastanjer. Jag sparade dem inte kan jag säga.

Apropå tandläkaren så betalade jag idag glatt 900:- till honom efter undersökning, röntgen och tandstensborttagning.

Du är något av ett unikum!
Sade tandläkaren när han satt och grävde i min mun.

Ännu inga hål vid 36 år fyllda!

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vilken lycka att ha så bra tänder! Kram vännen

Linda aka Javamorsan sa...

Åh önskar jag kunde säga detsamma :(

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Häromdagen när jag skulle hänga tvätten (borde lära mig att kolla igenom fickor först) så fyndades en mutter och en pärla. Annars brukar det ramla ut stenar och pinnar ur fickorna på Melvins kläder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig