Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 25 mars 2012

Helt slut efter shopping och parkhäng.

Ojoj en dag i med trosshopping och sedan en solig stund i parken med dottern kan göra en småbarnsmamma lite lagom trött kan man säga.

Jag och dottern åkte till stan och shoppade underbyxor till mig innan vi skulle iväg till Mulle Meck-parken och träffa en arbetskamrat och hennes son.
Dottern var väldigt engagerad i min trosshopping kan man säga.
Hon föreslog än den ena, än den andra och var djupt bekymrad när vi enades om en fin röd variant som vi upptäckte inte fanns i rätt storlek.
Vad dååååligt mamma!! Varför har de inte din storlek? Inte min heller va?
Ja, jag sa ju att hon var djupt engagerad haha

Sen bar det iväg mot Mulle Meck-parken som dottern längtat efter sedan jag nämnde att vi skulle dit. Det kändes som om hon hade så höga förväntningar så jag var rädd att hon skulle tycka det var tråkigt bara för att hon längtat så mycket men det var nog precis så roligt som hon hade hoppats.

Vi möttes upp på pendeltågsstationen, Ulriksdal, och promenerade sedan till parken.
Det tog inte många sekunder efter att vi klivit innanför grinden, så var hon puts väck och sprang från den ena klätterställningen till den andra osv.
Fullt ös medvetslös.

Det var riktigt härligt att umgås med arbetskamraten medans barnen lekte och sedan sitta på fikastället, i solen, och njuta av värmen.
För vilket härligt väder det var! Och en härlig park!
Dit ska vi definitivt snart igen.

7 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Ta dig en spa kväll du med! Det tycker jag du är värd :)

Linda w L2K sa...

Är parken nåt du rekommenderar mina terrorister?
Och jag ser att fröken börjar bli stor minsann!!!

sv: Jag och fyra barn har lite tid över nästa lördag och ungarna kan behöva lite miljöombyte så varför inte?! :o)

Elin sa...

Sv: om det blir fortsättning, så blir det nog inte enbart k-pop, blir andra grejer också, men har insett hur förbaskat besatt jag blivit av k-pop, sydkorea och hela kulturen där att jag behöver ett utlopp för det eftersom ingen i min närhet delar mitt intresse för det för närvaranda... men som sagt, inget är skrivet i sten och jag har inte bestämmt mig :)
kramis

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Så himla mysigt :)

Ja men det är därför vi har vårt påskris på utsidan :) Jättebra när vi inte kan ha det här inne :) Då möts alla av glada fjädrar och fint ris vid dörren :)

Kram

Marie-Louise sa...

Vad härligt med en riktigt rolig park :) Kram fina

Ewa sa...

haha barn är för härliga!!

Ja de med sele verkar praktiskt och funderar på att skafa de faktiskt ,trots att man nog kommer bli uttittad;) Men hellre de än tt nåt ska häda barnen,är ju lite trixit m tvillingar!

we will never walk alone sa...

Hej!
Blev du en av vinnarna i Dagens Blogg tävlingen?
Kika in och se här:
http://asahoffman.blogg.se/2012/march/vinnare-av-dagens-blogg-och-ny-tavling-1.html

Om inte, anmäl dig gärna till Dagens Tävling i samma inlägg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig