Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 13 februari 2012

Varmt och gosigt.

Härligt att vara lite frusen när man ska gå och lägga sig, lyfta på täcket i sängen och upptäcka att det där under ligger en liten varm tjej som värmt upp sängen åt en.
Så kryper man tätt intill, skriver ett litet inlägg, ställer in väckarklockan och lägger av sig glasögonen.

Godnatt allihop!

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

vad gosigt :) sov gott. Kram

Susan sa...

Håller med om att det är härligt=)

Ha en fin alla hjärtans dag vännen.

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig