Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 15 februari 2012

Ibland tar det helt enkelt lite längre tid att gå hem.

Sonen ville inte gå hem från förskolan idag utan var ute på egna äventyg i snön som räckte honom till höfterna ibland.
En gång föll han bakåt och "försvann". När han låg där tyst och inte försökte resa sig så pulsade jag fram till honom med famnen full av saker som dottern inte hade någon lust att hjälpa mig med medans jag skulle "rädda" hennes lillebror.

Där låg han och tittade upp i den mörka himlen och log mot mig när jag dök upp ovanför hans huvud. Han verkade ha det mysigt.

Han blev däremot inte glad när jag fiskade upp honom, på något märkligt vis gick det utan att jag tappade allt jag hade i famnen, för att sedan kånka honom till porten och in.
Det var en liten snögubbe vi fick med oss in om man säger så.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig