Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 23 februari 2012

Det är bara inse att man inte är någon superwoman.

Förkyld, bläääämycket förkyld, men jag håller ställningarna här hemma idag på den 7:de vabdagen.
Det hostas och snoras något enormt här idag, inte så mycket hosta hos mig tack och lov.
Kan det inte vara färdigt snart. Jag deklarerar fredagen som sista sjukdag.

Äsch, för trött för det här.
Barn 1 tittar på tv och lär sig kinesiska, engelska och att räkna i ett enda sammelsurium och barn 2 ligger och vilar.
Jag tror jag kryper upp bakom ryggen på det snart väldigt kunniga barnet och gosar en stund.

Har jag tur så tar vi oss en tupplur vi med.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig