Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 9 februari 2012

Ännu mer gnäll

Med den hemska morgonen som påverkat mitt totala humör idag så hade jag önskat att jag hade haft massor att göra på jobbet just idag men nej, det kan man verkligen inte säga att jag har.
Inga nya ärenden överhuvudtaget till mailboxen och inte till ärendesystemet heller.

Nu är det iallafall lunch så får man hoppas att hela organisationen vaknar upp efter lite intagande av energi.

Hmm...Man kanske ska vara försiktig med vad man önskar sig....


4 kommentarer:

Erica sa...

Tänk, man önskar sig ofta mindre att göra när det är fullt upp men det är ju åtminstone roligare att vara sysselsatt än understimulerad utan något att pyssla med på jobbet!

Jo, det har gått lite troll i det här med sjuka i familjen, alltid är det någon som är dålig. Eller så går det helt enkelt inte över?!? Fast den här gången var det ju dottern som kräktes ner hela sängen, annars får väl åtminstone hon räknas som rätt frisk (maken febrig och jag är i slutet av min förkylning och tyckte det var rätt skönt att vabba så att jag också hinner vila upp mig, för jag skulle ju inte själv stanna hemma för att jag är lite halvvissen).

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Hua jag får ont i magen av det första skrivbordet där :)

Ja visst passar förfadern bra där bland änglarna ;)

Kram och ha en fin kväll!!

Maya sa...

Jag älskar mitt jobb, jag har upp över öronen att göra och vrål trivs :)
Ha en underbar lördag!

Karin sa...

Ja, det där med önskningar får man passa sig för... - Det kan hända att de slår in. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig