Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 24 januari 2012

Är jag märkt för livet?

Nu har jag varit vaken och uppe ur sängen i 40 minuter.
Ändå när jag alldeles nyss tittade mig i spegeln fick jag konstatera att kuddmärkena på högra kinden är kvar.
Det är inga små kuddmärken heller utan sådana som kan få folk att tro att jag varit med om något läskigt och har långa ärr utmed kinden som minne.
Min förhoppning är att kylan ute hjälper mot detta.

Annars vet jag ju vad folk glor på....idag.

Jodå, jag gjorde ett par försök att fånga kuddmärkena.
Eftersom det inte gick så bjuder jag på något finare att titta på.

6 kommentarer:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Hahahahah du är för söt du!!! :) Nu förstår jag varför jag har märken.. har aldrig tänkt på det ;)
Tack för upplysningen :)

Ha en toppen dag!

Kram

Linda aka Javamorsan sa...

Oj då! Har aldrig hört talas om såna märken som stannar kvar så länge!

Men kanske du startar en trend nu då :)

Emelie-mamma till elliott och leila sa...

Hihi- nya modet annars?

Johanna sa...

hoppas du blev av med kuddmärkena :)

Tycker absolut du skall testa fuego, jag har dansat 2 gånger, först gången var sådär, men nu andra gången mkt roligare när man hade lite bättre koll :)

Andreas sa...

Haha...kuddmärken, saknas bara en rand av tandkräm i mungiupan också : ) Tog kylan väcka "rynkorna"?

Sv: Vist är det häftigt hur hjärnana funkar. Finns ju mängder av "test" av samma slag på nätet att kika på.

Fnulan sa...

Men fina Martina!!!! Du är säkert lika fin fast du är märkt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig