Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 9 december 2011

En massa tid ÖVER!?

Ok, att sonen väckte mig klockan 6 i morse men sedan fick jag honom att somna om till halv 7 iallafall...Då klev vi upp han och jag, åt frukost, klädde på oss och borstade till och med tänderna.
Sedan satt vi och myste i soffan och tittade på lite "Bompa".

Hans nya ord är kaka.... Vilket får mig att tro att han kanske har ätit några pepparkakor för mycket men varje nytt ord är till glädje...ändå tills det används för att stå nedanför ett skåp, peka på dörren och säga kaka, kaka, kaka, kaka...tills det går hål i huvudet på en....suck! (haha)

När Charlie & Lola börjar, dotterns favoritprogram alla kategorier, så behöver man bara gå in och meddela henne det så går hon från djup sömn till absolut och glad vakenhet på 2 millisekunder.
Att hon sedan kommer i kapp sitt morgonhumör vissa mornar och lagom tills hon kliver in i vardagsrummet är en arg storm av trots igen....ja, det bjuder jag på, för så var det inte idag.
Kläderna valdes ut utan bråk, det var tal om någon icke existerande fotbollströja där ett tag men ändå lugnt och sansat, och hon fick på dem också.

Frukosten gick ner fort som attan och sen upptäckte jag att vi hade en hel halvtimme kvar innan avfärd mot dagis.

Toppenmorgon!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig