Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 12 december 2011

Det är nästan jag skulle kunna bära denna själv.

Kan du tänka dig mig med denna på mig, som ett underställ ungefär....Haha, jag skulle gå runt och känna mig riktigt farlig.
Tur att den inte finns i min storlek då.....
Istället drömmer jag om att få se den på sonen... Han är iallafall fenomenal på att slingra sig runt i famnen på en!


Företaget Ziggys fann jag via Twitter och jag upptäckte sedan att de hade (en massa olika märken men även) Shampoodle som jag också fann när de valde att följa mig på Twitter.
Vi på ziggys barnkläder influeras av retrovindar, miljötänk och alla olika kärleksfulla familjer, så som regnbågsfamiljen, ensamstående familjen och tja Svensson familjen.
Framförallt så influeras vi av vår underbara dotter Ziggy !!!
Det var ju där allt det fantastiska började.

3 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Den skulle passa perfekt på Jadie, hon är världsmästare på att slingra sig hon med :P

♥ Sojka ♥ sa...

hahaha vad synd att det inte fanns i din storlek! =D
Kram!

Anonym sa...

Riktigt cool, fast jag fick faktiskt änstan lite rysningar på riktigt när jag såg den. Gillar inte ormar, nej.

Och jisses vad jag skrattade åt din historia om regnet i fredags. Snacka om att även barn kan bli trötta på vädret då!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig