Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 31 december 2011

Allt och lite till.

Fast jag faktiskt somnade en stund på soffan på förmiddagen så hann jag med det jag hade tänkt mig idag, plus lite till.

Ett par byxor inköpta, hade tänkt mig två par men det nuvarande modet och antalet plagg i min storlek var ganska sorgligt på Åhléns i köpcentrumet jag var i. Borde tagit mig in till city istället...
Det var ganska urplockat i bokhandeln också men jag hittade fyra böcker som jag "vet" är bra.
Men så har det ju varit mellandagsrea i ett par dagar också.

En sväng förbi banken tog jag också, för att fixa mig en bankId-dosa så jag slipper det där himla "Net id" som aldrig fungerar...Så fort man uppdaterar virusskyddet och brandväggen så måste man knöla med den så nu struntar jag i den och kör med dosan istället.
Det kan ju vara bra att lätt kunna lägga in om vab och liknande framöver.

Sen hämtade jag ut ett paket med en vinst från Annika, en vårdande inpackning för håret, Moroccan Argan Oil Renewing Treatment.
Nu köpte jag en annan inpackning dagarna innan jul som jag gillade. Minns inte vad den hette men något med cocos och det var på Boots jag köpte den.
Det ska bli kul att prova detta också, som verkar lite mer avancerat i användandet.

Handla lite matvaror också. Vilket var det enda jag betalade på hela dagens shopping.
Sådant känns ju bra!

3 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Vet du att jag får en känsla av det med :P

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Skönt att veta att paketet kommit fram :)

Jo det ska tydligen vara jättevanligt, eller åtminstone väldigt vanligt ;) Men jag målade fan på väggen ändå, jag är sån liksom. Är det nåt om barnen så förstorar jag upp det direkt, o tar det värsta tänkbara typ. Som när dom sövde Jonathan, jag trodde ju att han skulle dö av narkosen liksom ^^ Gosh, jag borde lugna ner mig med sånt där ;)
Men hans hörsel var det minsann inga fel på. Vi fick gå efter 2-3 minuter, o då var allt klart :D

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Idag märkte jag att din blogg försvunnit från min RSS, skitskumt. Därav dåligt med kommentarer från mig. Jag letade och letade förut men trodde jag blivit blind, så provade jag att lägga till den igen och det funkade... helmärkligt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig