Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 30 november 2011

Vilken morgon!

Den härliga sovmorgonen förbyttes till något av ett minikaos när dottern idag var väldigt bestämd över hur saker och ting skulle ske, vad hon skulle ha på sig och vilken frisyr hon skulle ha.
Mer bestämd än vår envisa lilla dotter brukar vara.

Fast jag kände av hur landet låg ganska fort och lät henne välja så framfördes ändå varje önskan/krav med en röst modell jättegnäll!
När jag till slut frågade henne varför hon gnällde trots att hon faktiskt fick som hon ville i allt (det var inget som var orimligt) så svarade hon:
Jag vet inte....kanske för att de där musarna bråkade med mig i natt! Jag tänker på dem hela tiden!


Då mindes jag hennes mardröm under natten då hon viftade och slog och talade om för mig (när jag lyckades väcka henne lite) att det var dumma möss som sprang omkring "i taket och överallt".

Då fick hon en stor kram och så pratade vi om att hennes nya gosekatt Pepsi kunde äta upp alla möss. Då blev hon lite lugnare och vi kom lugnt och fint iväg till dagis.

Nu slog det mig plötsligt att jag glömde äta frukost!

3 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Oj då! Inte lätt när man är liten alla gånger inte.

Men skönt att hon själv kunde komma på varför hon var irriterad :)

Erika Wilhelmsson sa...

Sv: ladda upp bilderna i ett inlägg precis som du alltid gör. Du behöver inte publicera inlägget. Utan när du fortfarande är inne i inlägget så högerklickar du på bilden och öppnar bilden i ett nytt fönster för att se vilken länk bilden har. Förstod du nu? Annars får du skriva tillbaka så gör jag ett inlägg om detta.

Fnulan sa...

Man kan inte glömma äta frulle vännen! Dagens viktigaste måltid!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig