Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 30 november 2011

Jaha, då börjar den där jobbiga tiden....

Juluppehåll!
Ni vet när man följer en serie och så blir det plötsligt juluppehåll.
(Uppehåll vid årsskiftet verkar ske oftare mitt i en säsong känns det som)

Jag följer serien The Walking Dead och Lost Girl, via datorn, varav den ena nu har sänt sitt sista avsnitt för året och den andra har ett avsnitt kvar innan uppehållet...
Bläää tycker jag om det.
Nåja, jag hittar en annan serie att titta på så länge. Jag har ju fått några förslag (inkl de två ovanstående) från min vän Elin.

Såja, nu har jag fått gnälla av mig lite om mitt i-landsproblem.


1 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag håller med dig. Fruktansvärt irriterande.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig