Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 22 november 2011

Jag fiskar vidare.....

Om du inte är en av de underbara människor som varit inne och tryckt gilla på mitt foto (omvandlad till en skiss inför oljemålning) hos Wall44 på Facebook. så får du jättegärna hjälpa mig att vinna sagda oljemålning.
Det gäller alltså att försöka få så många "Likes"/"Gilla" som möjligt.

Så nu ber jag er att hjälpa mig i mitt röstfiske :-)
Skissen ser såklart inte jämförelsevis så fin ut som bilden, som jag tagit, men det är ju alltid kul att tävla och en fin present att ge dottern när hon blir större.

Tills vidare skulle den såklart få pryda vår vardagsrumsvägg.

In och tryck på gilla nu är ni snälla!

3 kommentarer:

ENDENISE - Mamma till 2 i December sa...

sv: Roligt att du lämnade en röst :)

Erica sa...

Har tryckt gilla! :)

Och angående det där med att gå hemma, så är det ju inte minst lite fördummande, man behöver andra vuxna omkring sig och ha någon betydelse förutom fixa hemmet, barn osv. Hur mysig familjen än är så blir jobbet ett andningshål (fast jag vill förvisso ha semester nu!)...

Ötjejen sa...

Gilla gjorde jag så fort du lade upp fotot! :-)! Mattan i Fannys rum kommer från IKEA! Jag vet inte om de har den kvar, köpte den när Fanny var bebis, för snart 6 år sedan!
Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig