Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 1 november 2011

Den är på väg!


Jag hade hört om Brands for Kids tidigare men inte direkt haft något hum om vad de hade för sortiment eller vad de stod för. Sedan stötte jag på dem under Barnshopping.se´s event i september och blev smått förälskad.
Det finns så mycket fint, både nytt och begagnat, i deras webshop så man kan bli alldeles nipprig.

Denna långärmade tröjan med bambimotiv är påväg hem till mig!
Eller egentligen till dottern men det får hon inte veta än så klart. Presenter skall bevaras hemliga, de blir ju lite roligare då.
Det är nästan synd att de inte hade en likadan i sonens storlek också för då hade jag säkert köpt den för att syskonmatcha en aning.

2 kommentarer:

Erica sa...

Men vad söt, härligt retromotiv! Ska också gå in och spana där, tack för tipset!

Maria sa...

Åh vilken fin tröja! Det finns verkligen roliga barnkläder i Sverige! Finns ju fina här med, men inte alls på samma sätt som i Sverige.

Sv: Ja, det är verkligen kul att se hur Amelia utvecklas. Hon är så rolig att titta på, och jag kan inte låta bli att förundras över vilken tur vi har som har fått denna goa unge! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig