Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 12 november 2011

Bingo Lingo

Sponsrat inlägg via Blogvertiser.se

Jag har ju tidigare skrivit om mina minnen vad gäller bilbingo och kobingo från barndomens Hälsingland och jag kan ju avslöja att jag även spelat Bingolotto ett par gånger i mitt liv.
Ibland kan jag till och med få lust att "låna ut barnen" en kväll bara för att få sätta mig med en lott eller två (och maken) och spela igen. Bara för att.
Men det är ju inget man slösar bort en barnvakt på och när man spelar bingo så vill man ju ha lugn och ro så man inte missar några nummer.

Det finns olika sätt att spela bingo på nätet också. Det har jag däremot inte provat. Känns lite opersonligt kan jag tycka men så har jag ju inte provat heller. Man kan tydligen chatta med de andra spelarna under tiden men jag är ju "van" vid att bingo spelas som ett sällskapsspel nästan.

Brukar du spela bingo, eller är det bara äldre som sitter på bingohallarna som gör det nuförtiden?

1 kommentarer:

Andreas sa...

Jag har provat bingolotto...som så många andra i vårt avlånga land gjort. Det var på den tiden när 4:an plösligt blev "gratiskanal" och "Loket" ledde programmet. Vunnit en del pengar, men i långa loppet så har det bara kostat mer än det smakat.

Bilbingo skulle jag vilja pröva, vart i Stockholmstrakten finns det? Kanske ett bra sätt att dryga ut kommande pension på? *skratt*

Sedan har du ju svenska spels "Live-bingo hallar", jag har varit på den som ligger vid Fridhemsplan. En annorlunda upplevelse... Men roligt att ha prövat : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig