Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 21 november 2011

Att fota massan eller fotas "en masse".

I helgen var det iallafall inte jag som fotade så mycket men jag märkte verkligen hur olika det kan vara på olika event när det gäller dokumenterandet....

På We R Family så var fotografen mån om att fotografera ALLA typer av människor och konstallationer, medans det på det "andra eventet på kvällen" nästan var så att fotografen gjorde korstecknet och höll upp vitlöksflätan mot oss.

Man kan lugnt konstatera att vi varken hade det blonda hår ( jo Linda hade ju men det var ju inte långt och svängigt), den tighta utstyrsel och de putande läpparna som behövdes för att dra till sig "flick-fotografens" kameralins. Vad vi däremot hade var väl dryga 10 år extra livserfarenhet, barn osv....

Jag tycker ändå att jag och Linda var de mest naturliga och därmed mest intressanta människorna på hela kvällseventet. Synd bara att alla andra ville vara stöpta i samma mall.


Bild från lördagens We R Family-event.
IMG_4218
Från vänster: Jag, LindisenAnna och Linda

3 kommentarer:

Fnulan sa...

Tråkigt.... mkt tråkigt!!!! Men i mina ögon är ni vackra så vackra!!

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Vad snygga vi är!

Trist att det var som jag misstänkte på det andra eventet. Vi skulle gått ett helt gäng gamla stötar och härjat vilt där *s*

såg din kommentar om damm... hoppas verkligen inte det dammar så mycket, eller att de kan sätta för... jag som dessutom har nyputsade fönster, snyft.

Anonym sa...

Vad var ni på för event på kvällen?! Alltså hade ju någon i alla fall känt igen er där, om alla andra såg likadana ut.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig