Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 16 oktober 2011

Ytterligare 3 prenumeranter på Bloglovin!

Senaste veckan har varit generös med prenumeranter och det är jag så glad över!
Att ni vill "stanna kvar" hos lilla mig.

En av dem har givit sig till känna i en kommentar så jag välkomnar Sara (och er andra också såklart) som nya prenumeranter.
Må ni alltid känna er välkomna in hos mig och jag hoppas ni får er ett par skratt eller en eller två funderingar när ni läser mina inlägg framöver.

Ni andra som brukar smyga omkring härinne får såklart joina ni med. Det kan ni göra via knappen här till höger.


Beckahbitch skrev ihop det så bra om varför man ska/kan prenumererar på en blogg.
1. För sin egen del. Man samlar alla bloggar man gillar att följa på ett och samma ställe. Man får där en lista av alla nya inlägg som skrivs och tycker man att något är intressant kan man klicka upp just det inlägget. På det här viset missar man inget och man slipper sitta och surfa runt till alla sina favoritsidor och "leta" efter uppdateringar.

2. För bloggarens skull. Även om man inte vill använda sig av Bloglovin så kan man ändå registrera sig och lägga till sina favoritbloggar för att visa dem sitt stöd. Ju fler prenumeranter desto högre hamnar bloggen i ranking tex och desto fler hittar till bloggen, en god cirkel så att säga.

1 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Ska erkänna att jag inte haft dig på Bloglovin förut förrän nu i veckan och nu märker jag...HELVETE vad inlägg du skriver per dag haha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig