Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 4 oktober 2011

Vilket bra avslut på kvällen!

Jag "gnällde" ju lite igår om att det var så mycket roligt som jag missar den här veckan då barnens förskola har föräldramöten x2 (en för varje avdelning där jag har barn).Då blir man lite extra glad idag när man får en VIP-inbjudan som bloggare till UnderBARA BARN-mässan via Loppi.se.

Jag ska gå med min vännina Linda och som hon konstaterade så blir det första gången vi båda går som helt barnfria tillsammans! Måste jag berätta att vi älskar UnderBARA BARN-mässan båda två och har gått flera gånger varje år i fleeera år?

På söndag är det ett annat Loppi.se event som jag ska gå på.
Det är en familjebrunch med minidisco på Café Opera, där dotterns absoluta idol Galaxa ska uppträda.
Dottern upptäckte ju henne på UnderBARA BARN-mässan förra året och jag hoppas hon ska uppskatta överraskningen det blir när Galaxa kliver upp på scenen!


2 kommentarer:

Agnes sa...

Ni har det för bra ni Stockholmare, gå på roliga events vareviga dag. Och här nere i Småland sitter jag ;)

Svar: Men neeeej, nu blev jag ju sugen på semlor!

Ötjejen sa...

Jag vill också!!!! Nu är det snart er tur att ta er ner till Göteborg, vi vill också gå på roliga event!!! Kramar!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig