Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 14 oktober 2011

Vilken dag!

På väg hem från mässan med massa smått och gott i mina kassar.
Jag fick en hel del promotionprodukter och det finns verkligen hur mycket billigt som helst att fynda i alla härliga montrar!
Jag önskar att a-kassan kunde ha jobbat på lite snabbare så jag hade haft lite mer att röra mig med (läs: shoppa loss med).

Det fanns verkligen ett myller av underbara färgglada kläder och fina, finurliga leksaker och nyttoprylar.

Mer om vad mina tunga kassar innehåller senare.




-Posted on the go

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig