Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 2 oktober 2011

Något tillfälligt fel som var sönder.

Dottern vaknade i morse helt utan feber och är pigg och fräsch igen så jag hoppas att det fortsätter så och att febern inte kommer tillbaka i kväll.

Igår kväll visade det sig också att min bonusson är i stan (han bor i Göteborg) och ville träffas idag.
Så vi for och hämtade honom på hotellet där han bodde med sin mamma och får rå om honom några timmar.

Härligt för makens mormor som fortfarande är här i Sverige på besök, som nu får träffa honom ytterligare en gång. Förmodligen för sista gången, hon är ju ändå över 90 och lär inte resa hit fler gånger. Ledsamt!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig