Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 19 oktober 2011

Längtar till morgondagens lunch!

Jag har fått möjligheten att testa Kronfågels "DELi" som finns i varianterna Västerbottenost, Bacon & Rosmarin samt de som jag ska testa: kycklinglårfile med Prosciutto & Salvia och kycklingbröstfile med Grillad paprika.

De var lite svåra att få tag i ute i affärerna men igår lyckades jag äntligen på ICA.





Den förstnämnda tänkte jag testa till lunch i morgon och jag hoppas det är lika gott som det verkar.
Detta har jag fått chansen till genom Spot n' Tell!


Kronfågel finns även på Facebook

1 kommentarer:

Linnéa i Denver sa...

men vad gott det låter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig