Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 9 oktober 2011

Girl with an attitude!




Det är inte så farligt som det ser ut. Vi sjunger.

Nu har dottern klätt ut sig till Tingeling (enligt egen utsago) och vi ska på "fest"...det är allt dottern vet.
Hoppas hon inte blir besviken eftersom hon har räknat upp alla sina bästa vänner som hon tycker ska vara där....
E och S och deras mamma måste komma och Linda och Maaaalin och Miiilia och K men kanske inte hennes lillasyster.....
Tror nog det finns andra barn på denna "fest" som hon kan busa med.

2 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Hoppas att det blir skoj! Parkleken blev en katastrof, med två skrikande barn, ett som tokflippade och gallskrek i en timme (kändes det som) medan vi försökte ta oss tillbaka till bilen. Hm...

Linda w L2K sa...

Du får ta med fröken bus att träffa Malin nån dag! ;o)

Hoppas ni hade skoj!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig