Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 7 oktober 2011

Fotograferingsdags!

Har sprungit runt här som en yr höna för att fixa iordning lite "snyggare" kläder till barnen idag då det är dags för den årliga fotograferingen.
Tänka sig, jag har till och med strukit sonens skjorta! Någon gång ska vara den första, och så ser jag framför mig att han kommer med skjortan i handen i framtiden.
Mamma, kan du strycka den här, jag måste gå om 5 minuter....
Nähä du unge man, jag ska nog lära dig att strycka dina egna skjortor. Sen kan vi muta dig till att stryka annat också.

2 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Hej fina!

Det är en fondvägg. :p

Funderar på lite infravärme på balkongen, vore mysigt. :D

Jag hoppas på ett framtida samarbete och att få en och lotta ut. :D

Kram

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Fnissar lite, det finns saker som en "okej" i vissa perioder men är barnet för gammalt är det inte lika charmigt längre. Hehe tänker just det att ha en tonåring som ber en stryka vad provocerad man skulle bli :-o, jag vägrar liksom curla mitt barn till att bli en latmask.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig