Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 8 oktober 2011

Efter en lång dag...

....är solen nu på väg ner strax innan klockan sex.
Underbart vackert.

Fick en liten sovmorgon i morse men vaknade såklart alldeles för tidigt ändå eftersom kroppen skrek efter ett besök på toaletten.

Nu är det en liten storhandling kvar och sedan blir det nog en tidig kväll. Eller det planerar man ju ofta men det blir ju sällan så.

I morgon blir det dock ett besök på Loppi.se's minidiscobrunch med dottern. Det ska bli kul och jag hoppas dottern uppskattar överraskningen.





-Posted on the go

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig