Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 25 oktober 2011

Det kan låta tokigt men är det inte fina uttalanden egentligen?

Kärleken faller inte på träden utan den måste gödlas. Att man matar den inifrån.
Inte för att skryta men detta är faktiskt bästa platsen för en godisskål.
 Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar! 
Lyllans ostis!!!

Inte behöver jag väl skriva vem det är som sagt ovanstående citat?

3 kommentarer:

Victorias Jul sa...

Det kan väl aldrig vara Maria Montazami =)

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Tack för idag! :D
Nu kan vi matcha på varje event med vår fina tröja. ;)

Kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Även om jag andrig sett sagda program eller ving-reklam så gissar jag på Maria M. Det låter så där lagom luddigt ;)

Jo att vara borta från familjen är just det jobbigaste med att bo här. Tillsammans med alla konstiga seder här nere ;)

Hälsningar
Yohanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig