Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 7 oktober 2011

Den har lyckats vicka sig hela vägen till mitt hjärta.

Jag känner mig smått manisk i mitt tävlande på bloggar just nu. Det är främst en sorts tävling som jag deltar i med stor entusiasm. De där priset är en Wigglekart!
Än så länge är jag med i 5 olika tävlingar med olika slutdatum så oktober blir spännande för mig.

De är ju för härliga!
En finurlig konstruktion som får Wigglekart:en att lätt röra sig framåt och svänga med endast små lätta rörelser fram och tillbaka med ratten. Barnen behöver alltså inte sparka sig framåt med fötterna.
Ja, för detta är ju en leksak för barn. Man skulle kunna tro att det är något jag själv skulle använda nu när jag är så entusiastisk över den men nej, det är till barnen.

(Men jag har blivit försäkrad från 2 håll att det absolut går bra för en mamma också att sätta sig på den ibland och wiggla sig fram haha)

Wigglekart.se sponsrar Ronald McDonald Hus med Wrigglekarts till barnen!

1 kommentarer:

Ötjejen sa...

Ja visst är de coola!! Är också med i flera olika tävlingar om just en sådan här! Vi kanske vinner var sin?!
Kommer du till Götet nu, om det blir ett event? Har du fixat biljetter till Mama-galan?
Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig